Magdalena Szewczuk – kobieta sukcesu. Charyzmatyczna, ciepła osobowość połączona z niezwykłym doświadczeniem w sprzedaży, marketingu i budowaniu zespołów. Prowadzi biznes w Polsce, Czechach i na Słowacji. Rozmowę z Magdaleną Szewczuk przeprowadziła Anna Wojciechowska.

Magdo, jesteś kobietą niezwykle aktywną zawodowo. Jesteś CEO kobiecej organizacji Czerwona Szpilka, jesteś również Diamentowym Dyrektorem Generalnym w firmie Betterware. Jak udaje Ci się pogodzić tak wymagające projekty?

Uwielbiam projekty, którym przyświeca ważny cel. Tak właśnie jest w przypadku Czerwonej Szpilki i Betterware. Codziennie wstaję z myślą, że tworzę coś niesamowitego i dobrego nie tylko dla mnie, ale również dla innych. Kluczem jest zgrany zespół, na którym mogę polegać oraz dobra organizacja czasu. Staram się efektywnie wykorzystać każdą minutę – nie tracę czasu na narzekanie czy zamartwianie się. Wyznaczam cele i konsekwentnie dążę do ich realizacji. Nie ma innego sposobu na to, aby osiągnąć sukces.

Pomówmy w takim razie o Czerwonej Szpilce. Jaka idea przyświeca tej organizacji oraz jakie są cele Czerwonej Szpilki na 2017 rok?

Misją Czerwonej Szpilki jest pomoc w wydobywaniu kobiecego potencjału oraz wsparcie kobiecych biznesów. W tym celu organizujemy szkolenia i konferencje, a tematy krążą wokół realizacji celów, motywacji, umiejętności personalnych czy wizerunku w biznesie. Skupiamy się również na tematach związanych ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem – zarówno fizycznym, jak i mentalnym. Formuła naszych spotkań sprzyja również nawiązywaniu nowych kontaktów. Cele na 2017 rok są bardzo ambitne. 18 marca odbędzie się największe organizowane przez nas wydarzenie dla kobiet – Ladies Day, które będzie połączone z Targami Niezwykle Kobiecymi oraz koncertem Anny Wyszkoni. Przygotowujemy się na udział 500 kobiet.

Ladies Day – skąd pomysł na to wydarzenie? Czego uczestniczki mogą się spodziewać?

Zazwyczaj w naszych spotkaniach brało udział 100-120 kobiet. 500 kobiet na sali to ogromne wyzwanie, jednak pragnę stworzyć dla kobiet konferencję, jakiej jeszcze nie było. Ladies Day to zarówno merytoryka, ale również kontakty i rozrywka. Połączenie przyjemnego z pożytecznym. Tego dnia kobiety będą mogły wysłuchać wartościowych wykładów z zakresu inteligencji emocjonalnej, realizacji celów czy zdrowego odżywiania. Oprócz tego uczestniczki wysłuchają inspirujących wywiadów z kobietami, które na co dzień prowadzą własne biznesy i chcą podzielić się swoją receptą na sukces z innymi. Dzień przepleciony będzie muzycznymi wystąpieniami, a na zakończenie dla wszystkich zaśpiewa Anna Wyszkoni.

Szykuje się naprawdę gorąca atmosfera! Dlaczego właśnie Anna Wyszkoni?

Ania jest kobietą niezwykle utalentowaną i uwielbiam jej muzykę. Inspiruje mnie również jako kobieta, ponieważ jest przykładem kobiety, która walczy o swoje marzenia nawet wtedy, kiedy życie jej tego nie ułatwia. Od wielu lat konsekwentnie realizuje swoje marzenie, co jest dla mnie i dla wielu kobiet, które znam wspaniałą motywacją do pracy nad własnymi celami i marzeniami. Uważam, że Anna Wyszkoni jest odzwierciedleniem idei, która przyświeca Czerwonej Szpilce oraz Ladies Day.

Zdradzisz, kto jeszcze wystąpi podczas Ladies Day?

O część artystyczną zadbają również Katarzyna Mirowska – wrocławska wokalistka jazzowa, która zaśpiewa dla nas na rozpoczęcie konferencji. W trakcie dnia wysłuchamy zespołu Girls on fire – niezwykle żywiołowych dziewczyn, które wystąpiły w jednej z edycji programu X Factor, docierając aż do finału. Swoimi tanecznymi występami imprezę wzbogaci również studio tańca Grotesque. W części merytorycznej wystąpi Renata Frączkiewicz-Krzal – trenerka zmiany, która w swoim wykładzie rozbierze na czynniki pierwsze nasze wewnętrzne przekonania i zdradzi sposób na to, by w końcu zacząć realizować swoje cele. Swoją wiedzą podzieli się również dr n. med. Danuta Myłek – specjalista alergolog i dermatolog, która na co dzień leczy ludzi na całym świecie oraz którą od długiego czasu możemy oglądać w TVN. 18 marca przedstawi wykład na temat diety kobiety sukcesu. Na zakończenie tej części pojawi się Aleksander Sienkiewicz – Trener Nowej Psychologii Sprzedaży, który szkolił takie marki jak: Michelin, IBM, Żywiec Zdrój, Credit Agricole i wiele innych. Uczestniczki Ladies Day dowiedzą się czym jest Kobiece EQ – czyli emocjonalna inteligencja w biznesie. Do udziału zaprosiłam również kobiety, które z sukcesem prowadzą swoje biznesy. Podzielą się swoimi historiami na temat tego, w jaki sposób osiągnęły tak wiele i opowiedzą, jak radziły sobie z trudnościami na drodze do celów.

Dla kogo w takim razie Ladies Day jest skierowane? Do kogo kierujecie swoją konferencję?

Ladies Day skierowana jest do wszystkich kobiet, które mają apetyt na życie. Nie ma znaczenia wiek, zawód, miejsce zamieszkania. Chcemy, aby tego dnia były z nami wszystkie panie, które chcą tego dnia doskonale spędzić czas, nauczyć się nowych rzeczy, nawiązać wartościowe kontakty i oderwać się od codziennych obowiązków. Pragniemy, by tego dnia każda z kobiet poczuła się wyjątkowo – zadbamy o to najlepiej jak potrafimy.

W takim razie nie pozostaje nic innego, tylko zaprosić wszystkie panie, które mają apetyt na życie na to niezwykłe wydarzenie. Ladies Day, 18 marca, Wrocław. Pierwsza tego typu konferencja, którą zapamiętasz na długo! Więcej informacji oraz zapisy na stronie: www.ladiesday.czerwonaszpilka.pl

 

 

autorem wywiadu jest ANNA WOJCIECHOWSKA
Redakcja

Redakcja

be-art.pl Portal z Kulturą.
Informacje z kraju i ze świata - Wywiady - Felietony - Zapowiedzi wydarzeń artystycznych - Relacje z wernisaży - Projekty artystyczne -Patronaty medialne - Reklama - Prezentacja i sprzedaż sztuki.
Redakcja

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytanie wyślij wiadomość.

Wysyłanie

 Copyright © Be Art 2015. All Right Reserved. Developed by Karol Sz.

Polityka Prywatności

Narzędzia ochrony prywatności

   
lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account