Trwa gorący świąteczny okres, a wraz z nim pojawiają się coroczne dylematy – co podarować najbliższym pod choinkę. Jak pokazują badania zrealizowane przez Instytut Badań Opinii IQS z problemem tym mierzy się 61% ankietowanych Polaków, dlatego karty podarunkowe mogą być optymalnym rozwiązaniem. Jednocześnie blisko co druga osoba (44%) za wadę standardowych kart podarunkowych wskazuje, że można je wykorzystać wyłącznie w jednym sklepie. Naprzeciw problemowi wychodzi nowo powstały serwis KartyPodarunkowe.online z szerokim wachlarzem kart różnych marek oraz uniwersalną MultiKartą „7 życzeń”.

 

 

 

 

Szalik, kolejna para rękawiczek, zestaw kosmetyków po goleniu – lista nietrafionych prezentów jest długa i nie dziwi to, że każdego roku wybór tego najodpowiedniejszego podarunku jest mocno stresujący. W przeprowadzonym badaniu na pytanie, czy otrzymaliśmy kiedyś taki właśnie nietrafiony prezent, aż 70% badanych odpowiedziało twierdząco.

Coroczne dylematy prezentowe

Pomimo tego, że znamy ogólne upodobania i gusta znajomych i najbliższych, każdego roku głowimy się co ofiarować im pod choinkę. Oczywiście zawsze możemy powiedzieć, że pamięć i uwaga poświęcona drugiej osobie jest najważniejsza, jednak zazwyczaj zależy nam, aby nasz prezent sprawił autentyczną radość i był czystą przyjemnością dla obdarowywanych.

Z pomocą mogą przyjść karty podarunkowe, które z jednej strony ściągają z nas wysiłek wyboru konkretnego prezentu i z drugiej dają możliwość wyboru osobie obdarowanej tego najodpowiedniejszego wymarzonego podarunku. Pewną jednak wadą kart podarunkowych jest to, że można je realizować tylko w sklepie jednej marki, co podkreśla niemal połowa respondentów. Z rozwiązaniem przychodzi nowo powstały serwis KartyPodarunkowe.online, oferujący karty podarunkowe różnych marek w jednym miejscu, a także MultiKartę „7 życzeń”, czyli uniwersalną kartę, którą można wymienić na stronie serwisu na dowolnie wybrane karty podarunkowe.

Rozwiązanie to zdecydowanie podoba się ankietowanym, bo 81% z nich twierdzi, że taką właśnie kartę podarowałoby jako prezent świąteczny.

– Marketplace KartyPodarunkowe.online powstał z myślą zarówno o biznesie, jak i osobach indywidualnych. Zauważyliśmy, że chociaż Polacy coraz częściej decydują się na zakup kart podarunkowych, problemem jest dobór sklepu do zainteresowań obdarowywanego. Jako specjaliści od prezentów wiemy doskonale z jakimi dylematami mierzą się Polacy, dlatego wyszliśmy temu naprzeciw i stworzyliśmy to innowacyjne rozwiązanie – mówi Grzegorz Mucha, Dyrektor Zarządzający Digital Reload Polska.

Wśród osób, które mają problem z wyborem prezentów, aż 92% twierdzi, że karta podarunkowa do wykorzystania w różnych sklepach, byłaby rozwiązaniem ułatwiającym ten proces, a 84% Polaków uważa, że byłby to atrakcyjny prezent.

O badaniu

Dane w materiale na podstawie badania opinii przeprowadzonego przez instytut IQS metodą CAWI na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-55 lat (n-800) między 9 a 10 grudnia 2020 roku, na zlecenie Digital Reload Polska.

 

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytanie wyślij wiadomość.

Wysyłanie

 Copyright © Be Art 2015. All Right Reserved. Developed by Karol Sz.

 

Polityka Prywatności

 

Narzędzia ochrony prywatności

 
   
lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account