Warszawska Szkoła Reklamy wraz z Centrum Kreatywności Targowa zapraszają na wystawę pt. „Śladami PrzeKota” oraz cykl bezpłatnych warsztatów kreatywnych, które będą towarzyszyć ekspozycji. Wernisaż wystawy odbędzie się 27 marca 2018 r. (wtorek) o godzinie 17:30 w Centrum Kreatywności przy ul. Targowej 56 w Warszawie.

 

Międzysemestralna ekspozycja poświęcona jest w całości młodym talentom – najlepszym z najlepszych wśród Słuchaczy i Studentów Warszawskiej Szkoły Reklamy i działającej w jej ramach Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCh. Odwiedzający poznają sylwetki i twórczość młodych artystów, którzy łączą swoje talenty z wymaganiami branży reklamowej i medialnej oraz którzy swoje pasje rozwijają w szkole a po jej zakończeniu przekuwają je w sukces zawodowy. To czego można się spodziewać po młodych artystach to nietuzinkowe spojrzenie na świat, kreatywność z „pazurem” i mnóstwo wrażeń estetycznych związanych ze specjalizacjami w szkole: fotografią, filmem, grafiką, wizażem, animacją, multimediami, projektowaniem reklam oraz z dziedzinami pokrewnymi.

 

„PrzeKotem” zbliżającej się wystawy będzie Daniel Szwejkowski – absolwent WSR, animator, grafik, filmowiec, performer. Mimo młodego wieku zdążył ugruntować swoją pozycję w branży, pracował m.in. dla: TVN, TVP Historia, Universal Music Polska, Sony Music Poland, BZWBK, HSBC, Egmont, BDO, RWE, Trend Micro, Warta. Został laureatem Grand Prix na „World Media Festival” w Hamburgu – nagrodę zdobył za efekty specjalne do serialu internetowego pt. „2020 The Series”. Podczas ekspozycji Daniel zaprezentuje kilka prac z dziedzin użytkowych, będą to reklamy, filmy, animacje oraz czołówki.

 

Dodatkową wartością wystawy będą bezpłatne warsztaty. Dzięki zaangażowaniu CK Targowa w rozwój sektora kreatywnego odbędzie się pięć aż pięć różnych spotkań:

  • „Od smartphona do RED’a” – warsztaty filmowe (28 marca 2018 r., godz. 17:00 -20:00)
  • „Jak Cię widzą?” – warsztaty wizażu (28 marca 2018 r., godz. 17:00 – 20:00)
  • „Światło w portrecie” – podstawy fotografii studyjnej (4 kwietnia 2018 r., godz. 17:00 – 20:00)
  • „W teatrze życia codziennego” – autoprezentacja i wystąpienia publiczne (5 kwietnia 2018 r., godz. 12:00 – 15:30)
  • „Od produktu do sloganu” – kreacja, strategia, reklama (6 kwietnia 2018 r., godz. 12:00 – 15:30)

 

Zajęcia dedykowane są dla osób w wieku 16 – 25 lat, osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenia mailowe na adres: marketing@szkolareklamy.pl (najpóźniej na dwa dni przed zajęciami) w tytule prosimy podać nazwę warsztatu a w treści imię i nazwisko oraz numer kontaktowy.

 

Źródło: Anita Kot - Warszawska Szkoła Reklamy

 

Redakcja

Redakcja

be-art.pl Portal z Kulturą.
Informacje z kraju i ze świata - Wywiady - Felietony - Zapowiedzi wydarzeń artystycznych - Relacje z wernisaży - Projekty artystyczne -Patronaty medialne - Reklama - Prezentacja i sprzedaż sztuki.
Redakcja

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytanie wyślij wiadomość.

Wysyłanie

 Copyright © Be Art 2015. All Right Reserved. Developed by Karol Sz.

Polityka Prywatności

Narzędzia ochrony prywatności

   
lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account