Toruńska marka Candellana, należąca do Youartme sp. z o.o., podbija swoimi produktami świat, a swoje kształtne świece produkuje już m.in. dla sławnych zespołów takich jak Ghost, A Perfect Circle, Motorhead czy Slayer, oraz korporacji np. Facebook Inc..

9 stycznia podczas spotkania na toruńskim Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, marka zaprezentowała plany ekspansji na 2018 rok w tym modele nowych świeczek oraz spektakularne stoisko, które zostanie pokazane na światowych targach m.in. w Kolonii, Nowym Jorku czy Dubaju.

Candellana tworzy unikatowe, kształtne świece, które mogą przybrać dowolny, wybrany przez klienta kształt. Czaszki, Wieża Eiffla, Pałac Kultury i Nauki, granat, dłoń czy słodkie zwierzątka, to tylko niektóre z projektów, a te nie mają tak naprawdę ograniczeń. Dzięki zastosowaniu druku 3D zgodnie z zasadami „rapid prototyping” oraz oferowaniu możliwości realizacji zamówień indywidualizowanych świec, Candellana jest w stanie wyprodukować każdą świecę w dowolnych ilościach i wysłać ją na drugi koniec świata, co też czyni od dwóch lat. Ich świece wysyłane są już kontenerami choćby do USA, oraz kilkunastu innych krajów m.in. Niemiec, Francji, Wlk. Brytanii, Szwajcarii, Szwecji, Czech czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a propozycje od  firm z kolejnych państw cały czas napływają.

Niesamowite jest dla nas to, jak w krótkim czasie nasza praca rozciągnęła się na parę stref czasowych a standardowym językiem korespondencji stał się angielski. Pozytywny oddźwięk z całego świata nas zupełnie zaskoczył. Wiemy, że nasze świece to produkt premium i chcemy, by taki pozostał – dbamy o najwyższej jakości komponenty i wyśrubowaną kontrolę jakości. Premium jest także cena, nasze świeczki nie kosztują 5 zł, bo są po prostu bardzo czasochłonne i wymagające w wytworzeniu. W swoich rękach skupiamy całe „know-how” od projektu, przez prototyp, formę i ostateczne wykonanie świecy. Proces ten jest trudny, ale na efekty warto czekać i klienci z całego świata już o tym wiedzą – mówi twórca Candellany, Marek Kaliński.

 

Podczas wydarzenia na toruńskim UMK zaproszeni goście mogli zapoznać się z marką, produktami i planami na 2018 rok. Candellana dzięki dofinansowaniu z programu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości „Go to Brand”, weźmie udział w światowych targach w Kolonii, Frankfurcie, Nowym Jorku, Paryżu i Dubaju. Dzięki temu, unikatową polską markę poznać będą mogły kolejne zagraniczne firmy.

 

Candellana poinformowała także o rozpoczęciu współpracy na wielu płaszczyznach z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu i oficjalnie podziękowała Dziekan Wydziału Sztuk Pięknych UMK, prof. dr hab. Elżbiecie Basiul. Współpraca w pierwszym kroku obejmie praktyki studenckie. Dodatkowo Marek Kaliński złożył na ręce Pani Dziekan zaproszenie do udziału w postępowaniu ofertowym na realizację Vouchera Badawczego.

Warto także dodać, że ze względu na duże zainteresowanie i zapotrzebowanie, świeczki Candellany będzie można wkrótce kupić w Polsce w sklepie internetowym.

http://candellana.com/

https://www.facebook.com/candellanacandle

 

Materiał źródłowy: Agencja Face it! Aleksandra Iwaniuk 
tel. 669 507 492, e-mail: a.iwaniuk@agencjafaceit.pl
Redakcja

Redakcja

be-art.pl Portal z Kulturą.
Informacje z kraju i ze świata - Wywiady - Felietony - Zapowiedzi wydarzeń artystycznych - Relacje z wernisaży - Projekty artystyczne -Patronaty medialne - Reklama - Prezentacja i sprzedaż sztuki.
Redakcja

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytanie wyślij wiadomość.

Wysyłanie

 Copyright © Be Art 2015. All Right Reserved. Developed by Karol Sz.

 

Polityka Prywatności

 

Narzędzia ochrony prywatności

 
   
lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account