7 kwietnia w warszawskim klubie LOFT44 odbyły się huczne urodziny prestiżowego magazynu LAW BUSINESS QUALITY połączone z premierą książki Ilony Adamskiej pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”.
Podczas eventu nagrodzono także gwiazdy, które na co dzień angażują się w działalność charytatywną i społeczną przyznając im statuetki i tytuł „GWIAZDA O WIELKIM SERCU”.
Na imprezie, która zgromadziła prawie 200 osób, pojawiło się sporo znanych i lubianych twarzy. Wśród nich wypatrzyliśmy m.in. Monikę Zamachowską, Leszka Stanka, Olę Mikołajczyk, Anię Powierzę, Paulinę Holzt czy Ulę Dębską oraz blogerkę modową Magdalenę Antosiewicz.
Wieczór pełen był atrakcji i niespodzianek. Imprezę otworzyła zwyciężczyni programu „Szansa na sukces” Anna Hamela, zaś główną gwiazdą wieczoru była aktorka i wokalistka Teatru Sabat Jolanta Mrotek. Piękna gwiazda zaśpiewała energetyczne utwory pochodzące z repertuaru słynnego zespołu ABBA. W trakcie wydarzenia odbył się pokaz białostockiej marki bieliźnianej AXAMI, częstochowskiego projektanta mody Piotra Ciepała oraz firmy JEWELS&CO.
Na sam koniec goście zostali zaproszeni na pyszny urodzinowy tort, degustację wybornych portugalskich win oraz poczęstunek przygotowany przez firmę DIETERING.COM i SWEET ART by Zuzanna Łyczkowska.
Ważnym punktem tego wieczoru, było wręczenie nagród dla prężnie rozwijających się firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Nagrodzono 23 firmy z całej Polski, nadając im tytuł LIDERA BIZNESU MŚP 2017.
Redakcja przyznała także statuetki znanym gwiazdom, które na co dzień wspierają ciekawe inicjatywny społeczne i charytatywne. Nagrodzono m.in. Ryszarda Rembiszewskiego, Ulę Dębską, Kamilę Szczawińską, Monikę Zamachowską, Paulinę Holtz, Olę Mikołajczyk, Michała Malinowskiego, Paulinę Drażbę i Leszka Stanka.
Piątkowy event to również premiera książki Ilony Adamskiej, właścicielki Agencji Wydawniczo-Promocyjnej I.D.MEDIA pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”.
–„W realu i w sieci” to najbardziej wszechstronna sesja coachingowa, jaką bez wielkich nakładów finansowych może sobie zafundować każda z nas. To książka, która pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące światem mediów i biznesu oraz wskazuje na cechy, które prowadzą do wzmocnienia poczucia własnej wartości i zwiększenia niezależności na wielu polach. To inspirujące wywiady z ludźmi sukcesu, a także z kilkoma gwiazdami, które spotkałam na swojej drodze, przygotowując materiały do „Imperium Kobiet”. Wśród nich można znaleźć m.in. Beatę Tyszkiewicz, Emiliana Kamińskiego, Anię Wyszkoni – mówi Ilona Adamska, autorka.
– Książka kierowana jest głównie do kobiet, ale może być także cennym źródłem informacji dla panów. Pisana w niezwykle osobisty sposób, w formie dziennika – stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat tego, jak budować relacje z mediami, jak budować związki i jak znosić… hejt. Ilona Adamska cytuje słynnych mówców motywacyjnych, reklamuje i promuje swoje ulubione pozycje książkowe. Polecam i zachęcam do lektury – dodaje Anna Gardyniak, redaktorka książki.
Książka od poniedziałku do nabycia na www.multistore24.pl
Źródło informacji: IDMedia Foto: Witold Szczekowski
Redakcja
Informacje z kraju i ze świata - Wywiady - Felietony - Zapowiedzi wydarzeń artystycznych - Relacje z wernisaży - Projekty artystyczne -Patronaty medialne - Reklama - Prezentacja i sprzedaż sztuki.
Latest posts by Redakcja (see all)
- „Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować?” My już to wiemy! - 18 października 2018
- „Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować?” – twoim przepisem na sukces! - 20 września 2018
- Sztuka jako podróż sentymentalna. - 27 lipca 2018