Jak wynika z badania, aż 91% respondentów uważa, że mężczyźni są mistrzami Walentynkowych wpadek. Co może się pośrednio przyczynić do rozpadu związku. Kobiety najczęściej krytykują niespodzianki i nie doceniają upominków. Jakie wnioski jeszcze przedstawia badanie?

 

 

 

Jak wynika z badania „Walentynkowe wpadki Polaków” zrealizowanego przez serwis Prezentmarzeń mężczyźni najczęściej zapominają o Walentynkach (42%) lub zabierają drugą połówkę w nieodpowiednie miejsce. Często też kupują kiczowate (11%) lub tanie upominki (9%). Błędy jakie popełniają kobiety to krytykowanie niespodzianki (34%) lub niedocenianie walentynkowych upominków (33%). Często też liczą, że druga połowa wszystko przygotuje (22%) i kupują nietrafione upominki (11%). Największą wpadką jest jednak zapomnienie o Walentynkach (33%) lub nieprzygotowanie żadnej niespodzianki (32%). Nieładny jest również brak upominku (24%).

Większość Polaków potwierdza, że lubi celebrować Walentynki (41%), często wynika to też z popularności tego święta (18%). Radość wynika głównie z tego, że celebrujemy ten dzień z bliską osobą. Inne emocje jakie towarzyszą Dniu Zakochanych to entuzjazm bo można się wykazać przed ukochaną osobą (25%). Świętu towarzyszą też negatywne emocje na przykład stres związany z presją, że trzeba coś przygotować (19%) oraz złość i niesmak z powodu nadmiernej komercjalizacji tego święta (16%).

Kobiety chciałyby świętować walentynki romantycznie z wyznaniem uczuć (30%) i na realizacji wspólnego przeżycia (26%). Chętnie też spędzają czas kameralnie w domowym zaciszu (25%). Lubią też być zaskoczone jakąś niestandardową niespodzianką (19%). Mężczyźni wolą jednak spędzić dzień na luzie bez specjalnych przygotowań (31%) lub kameralnie w domu (29%). Chętnie też zrealizowaliby wspólną atrakcję (29%).

Najbardziej kiczowatym upominkiem według respondentów jest karta z życzeniami, jak odpowiedziało 45% osób, nie podoba się również sztuczna biżuteria (23%), podróbka perfum lub inne tandetne prezenty (20%) czy pluszowe misie z serduszkami (12%). Najchętniej z ukochaną osobą zrealizowalibyśmy lot balonem (24%), sesję zdjęciową dla dwojga (18%), wspólny skok na bungee (17%), lot awionetka (15%), romantyczny masaż dla dwojga (15%), lekcję tańca dla dwojga (11%).

Najczęściej upominek na Walentynki zamierzamy nabyć w Internecie (41%), w sklepie tradycyjnym (29%). Kwota jaką przeznaczamy to od 50 – 100 zł (31%), do 50 zł (31%), 100 – 300 zł (22%), 300 – 500 zł (10%), a powyżej 500 zł jedynie 2%.

Badanie sondażowe „Walentynkowe wpadki Polaków” zostało zrealizowane przez serwis Prezentmarzeń w  formie ankiety online na próbie 1631 respondentów w styczniu 2023.

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytanie wyślij wiadomość.

Wysyłanie

 Copyright © Be Art 2015. All Right Reserved. Developed by Karol Sz.

 

Polityka Prywatności

 

Narzędzia ochrony prywatności

 
   
lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account