Pandemia mocno odcisnęła swoje piętno na różnych płaszczyznach naszego życia – zdrowotnej, społecznej czy oczywiście gospodarczej. Firma szkoleniowa ART OF TRAINING udowadnia jednak, że zamiast załamywać się, warto wykorzystać czas izolacji czy ograniczenia działalności na inwestowanie w siebie. To zaprocentuje!

 

 

Pandemia koronawirusa dla każdego z nas była sytuacją kompletnie nieprzewidywalną i zaskakującą, również w sferze biznesowej. Okazało się bowiem, że czas kwarantanny nie osłabił zaledwie kilku branż, m.in. budowlanej. Niestety, inne dziedziny gospodarki okresu uderzenia wszystkich trzech fal epidemii nie będą wspominać jako czasu rozkwitu i znakomitych utargów. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, że dziś, mimo nieustającej nieprzewidywalności sytuacji, jesteśmy w stanie nieco lepiej się do niej przygotować. W praktyce oznacza to wykorzystanie każdej możliwości, jaka jest nam dana, by rozwijać te sfery działalności naszej firmy, które mogą funkcjonować w czasach pandemii. Możliwość taką dają profesjonalne szkolenia adresowane zarówno do pracowników firm, jak i osób prywatnych, chcących się przebranżowić. W które szkolenia warto zatem zainwestować, mówi Radosław Kucharek, trener biznesu, projekt manager, przedsiębiorca i dyrektor ds. projektów rozwojowych w firmie ART OF TRAINING:

– W czasie kryzysu, którym niewątpliwie była pandemia, firmy z którymi współpracujemy również odnotowały spadki sprzedaży, borykały się z wieloma wyzwaniami. Jednak bardzo cieszył nas fakt, że postanowiły wykorzystać ten czas na rozwój. Wspierając się bonami rozwojowymi, dofinansowującymi działania szkoleniowe w 80%, przeprowadziliśmy u naszych klientów bardzo efektywne programy rozwojowe. W tym okresie największy nacisk położyliśmy na kształcenie kadry z zakresu optymalizacji procesów produkcyjnych pod kątem rozwiązań leanowych i optymalizacji kosztowej. Poza tym, powodzeniem cieszyły się projekty z obszaru sprzedaży (sprzedaż telefoniczna i online) oraz marketingu internetowego -mówi Radosław Kucharek w jednym z wywiadów.

Popularność szkoleń w czasie pandemii to jedna strona medalu, drugą jest ich szeroki wachlarz, dostępny w ofercie firmy ART OF TRAINING. Dzięki temu, interesującą dla siebie propozycję znaleźć może nawet przedsiębiorstwo o wąskiej, skierowanej do niewielkiej rzeszy klientów specjalizacji, a także indywidualni klienci, którzy planują przebranżowić się, znaleźć na siebie nowy pomysł i lepiej przygotować się na kolejne uderzenie w gospodarkę:

– Głównymi obszarami naszego działania są szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta oraz optymalizacji procesowej, ale także dot. rozwoju tzw. kompetencji miękkich. Głównie realizujemy kompleksowe projekty rozwojowe, ponieważ naszym zdaniem przynoszą one najlepsze rezultaty dla klientów – mówi Radosław Kucharek – W ramach tych działań wspieramy głównie środowisko biznesowe oraz administrację, ale co jakiś czas prowadzimy szkolenia dla osób indywidualnych z obszarów miękkich (radzenie sobie ze stresem, asertywność, inteligencja emocjonalna itd.). Warto dodać, że choć są to kompetencje, które hasłowo są doskonale rozumiane, to ich stosowanie dla wielu osób stanowi trudność. Niewątpliwie jednak bardzo ich potrzebujemy do realizacji zarówno celów zawodowych, jak i prywatnych.

W dzisiejszych, niepewnych czasach elastyczność i zdolność szybkiego dostosowania się do zmieniających się warunków to ogromny atut na rynku pracy. Świadomość tego może mieć kolosalne znaczenie, zwłaszcza, że pandemia, choć wiele osób mówi o niej w czasie przeszłym, jeszcze nie wygasła. W takiej sytuacji sama chęć doskonalenia zawodowego może nie wystarczyć, trzeba jeszcze skorzystać z usług specjalistów, którzy wiedzą, jak zniwelować nasze słabe punkty,  wzmocnić wiarę w siebie i rozwinąć nowe umiejętności. Tak indywidualne i szyte na miarę potrzeb podejście do klienta jest atutem firmy ART OF TRAINING.

– Nie podchodzimy do klienta w sposób szablonowy, typu:  „kopiuj-wklej”. Każda firma działa przecież w innym środowisku wewnętrznym i zewnętrznym, więc musi radzić sobie z innymi wyzwaniami. Stąd też wysoka customizacja naszych projektów pod wymagania klienta. Jako bestseller mogę traktować, z racji obecnych czasów, szkolenia dofinansowane. – podkreśla Radosław Kucharek z ART OF TRAINING.

Z punktu widzenia klienta, oprócz indywidualnego podejścia, bardzo ważne są też efektywność szkolenia i konkretne rezultaty, jakie ono przyniesie. Skuteczna firma szkoleniowa, taka jak ART OF TRAINING, realizuje powyższe cele poprzez analizę potrzeb klienta, staranny wybór kadry, szczegółową ocenę aspektu merytorycznego, ale też utrwalenie efektów szkolenia tak, by przyniosło ono wymierne korzyści. Takie podejście procentuje doskonałymi rezultatami mającymi swoje odbicie w liczbach: ART OF TRAINING to ponad 1600 przeprowadzonych szkoleń i ponad 11 000 uczestników!

Profesjonalne szkolenia biznesowe to nie lada wyzwanie. Liczy się tu efektywność, indywidualne podejście do klienta, a także szukanie innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wypracować nowy model działania w trudnym czasie pandemii. Wszystkie te warunki spełnia ART OF TRAINING!

Więcej informacji o firmie można znaleźć  na stronie: artoftraining.pl – coaching, szkolenia, psychoterapia

Joanna Bielas / I.D.MEDIA

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytanie wyślij wiadomość.

Wysyłanie

 Copyright © Be Art 2015. All Right Reserved. Developed by Karol Sz.

 

Polityka Prywatności

 

Narzędzia ochrony prywatności

 
   
lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account