Rośnie zapotrzebowanie na menedżerów, którzy rozumieją potencjał Sztucznej Inteligencji i potrafią efektywnie wykorzystywać to narzędzie w wielu aspektach zarządzania organizacją – a co za tym idzie, coraz większą popularnością cieszą się studia menedżerskie, skoncentrowane na praktycznym użyciu AI przez menedżerów. W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej zainteresowanie przełożyło się na wzrost aplikacji i uruchomienie dodatkowego naboru.
Nie atut, a konieczność
AI w formule… i w nazwie
– Nasza oferta programowa jest nieustannie aktualizowana, by odpowiadała na wyzwania, z jakimi zmagają się – i będą się zmagać – współczesny świat biznesu oraz menedżerowie. Nie inaczej było w przypadku dwóch naszych programów menedżerskich. Otrzymujemy od kandydatów i studentów sygnały, że rozszerzenie ich formuły było strzałem w dziesiątkę, który przekonał wielu kandydatów do decyzji o podjęciu właśnie tych studiów. Liczba aplikacji na programy menedżerskie zwiększyła się o około 50 %, a w przypadku programu MBA AI & Digital Transformation postanowiliśmy uruchomić dodatkowy nabór – dodaje Joanna Pęgier, Dyrektor Marketingu w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Latest posts by Ilona Adamska (see all)
- Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze - 28 kwietnia 2024
- Mleko owsiane – dobry wybór w codziennym menu całej rodziny - 27 kwietnia 2024
- W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym - 26 kwietnia 2024