Rośnie zapotrzebowanie na menedżerów, którzy rozumieją potencjał Sztucznej Inteligencji i potrafią efektywnie wykorzystywać to narzędzie w wielu aspektach zarządzania organizacją – a co za tym idzie, coraz większą popularnością cieszą się studia menedżerskie, skoncentrowane na praktycznym użyciu AI przez menedżerów. W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej zainteresowanie przełożyło się na wzrost aplikacji i uruchomienie dodatkowego naboru.
Nie atut, a konieczność
AI w formule… i w nazwie
– Nasza oferta programowa jest nieustannie aktualizowana, by odpowiadała na wyzwania, z jakimi zmagają się – i będą się zmagać – współczesny świat biznesu oraz menedżerowie. Nie inaczej było w przypadku dwóch naszych programów menedżerskich. Otrzymujemy od kandydatów i studentów sygnały, że rozszerzenie ich formuły było strzałem w dziesiątkę, który przekonał wielu kandydatów do decyzji o podjęciu właśnie tych studiów. Liczba aplikacji na programy menedżerskie zwiększyła się o około 50 %, a w przypadku programu MBA AI & Digital Transformation postanowiliśmy uruchomić dodatkowy nabór – dodaje Joanna Pęgier, Dyrektor Marketingu w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.